Innebandybutiken - vi tar innebandyn ett steg till
Såhär handlar du

Sortimentet
Det du ser i vår webbshop är det sortiment vi vid varje tillfälle erbjuder dig som kund. Har du förslag på produkter du saknar uppskattar vi att du hör av dig till oss.

Vi försöker alltid ange så mycket fakta vi bara kan om varje produkt. Ibland kan det dock skilja mellan vad vi skrivit eller visat på bild och den faktiska produkten. Det kan t ex vara skillnader i färg eller design mellan olika partier och leveranser. Upptäcker vi det så kontaktar vi dig innan vi skickar din order. Tycker du att det inte blev så bra som du förväntade dig så kontaktar du vår kundtjänst för att lösa problemet.

Kategorier
Under kategorierna i vänsterkanten kan du välja ut de produktgrupper du är intresserad av och göra en grov filtrering. Du kan t ex välja SkorMålvakt eller Väskor.

Sök
I vår sökfunktion kan du söka direkt efter det du letar efter. Gör som du gör när du söker på det stora internetet där ute.

Varukorgen
I varukorgen kan du ändra antal eller ta bort produkter. 

Kassan
Till kassan kan du bara komma om du har minst en produkt i din varukorg.

I kassan har du som handlat förut och har ett kundkonto möjlighet att logga in och slippa skriva in all information igen. För nya kunder eller om du inte vill logga in så kan du knappa in ditt personnummer och hämta upp din adress automatiskt. Det fungerar enbart för kunder med svenska personnummer.

I kassan väljer du det av våra säkra betalsätt som passar dig. Har du fått en rabattkod är det i kassan du knappar in den.

Betalsätt
Du kan välja mellan de här säkra betalsätten:

Kort och internetbank via DIBS 
Betala med ditt kort eller direkt via din Internetbank. Vi samarbetar med Dibs och med Klarna i detta betalsätt. Det innebär att din betalningsinformation överförs säkert, skyddat och krypterat. För att betala via din internetbank behöver den utrustning du normalt använder när du loggar in på ditt bankkonto direkt på banken sida. Det samma gäller om du har ett kort som kräver verifiering med kod eller liknande. 

Faktura 
Betala när du fått hem din beställning. Vi samarbetar med Klarna och du betalar till dem. Fakturan skickas på mail från Klarna om du inte sedan tidigare valt att dina Klarna-fakturor ska komma med posten.. Faktureringsavgift på kan 29 kr tillkomma och du har 14 dagar på dig att betala från fakturadatumet. Fakturadatumet är samma dag som vi skickar din beställning från oss. För att läsa mer om villkoren för Klarna betalning klicka här.

Delbetalning 
Dela upp beloppet i delar som det passar dig. Du får flera förslag på delning i kassan och du får genast svar om delbetalningen beviljats. Vi samarbetar med Klarna och du betalar till dem. Väljer du Klarna Delbetalning så får du en faktura från Klarna på alla dina inköp hos Innebandybutiken eller andra webbshopar som också använder Klarna Delbetalning. Med ditt paket ligger en ordersedel på det köpet. Faktura på det du ska betala skickas ut senare av Klarna. För att läsa mer om villkoren för Klarna betalning klicka här.

Förskott
Beställer du via mail eller telefon har du möjlighet att välja förskottsbetalning. Det innebär att du själv betalar in totalsumman för din beställning till vårt bankgiro 5528-6918 och anger ditt ordernummer som meddelande till oss. Vi skickar din beställning när betalningen har kommit in på vårt konto. 
Beställer du från utlandet och vill utnyttja det här betalsättet så betalar du till vårt IBAN-nummer SE7980000845259032253685, BIC/SWIFT-adress SWEDSESS. Kontoinnehavare är Profun AB.

PayPal
Betala snabbt och säkert med PayPal. Du kan välja att finansiera din betalning från ditt PayPal-saldo eller via ett betal-eller kreditkort kopplat till ditt PayPal-konto. För mer information gå till www.paypal.se 

Gick din betalning fel?
Om du får ett avbrott under tiden som du genomför din betalning så blir din order automatiskt makulerad. Du kan därför inte bara backa och genomföra betalningen igen. Du måste dessvärre börja om från början och lägga alla dina varor i varukorgen igen. 

Det kan dock ta upp till någon timme innan makuleringen genomförs fullt ut. Det kan betyda att om du beställt den sista varan vi hade i lager kan du inte köpa den, den visas som "Slut i lager". Här har du två val, antingen väntar du tills din misslyckade order är fullt makulerad, eller, så kontaktar du oss och ber oss skynda på makuleringen.